Emile-en-Defny-reizen-naar-NewYork-en-SanFransisco.reismee.nl

Zaterdag 10 september 2016

Vandaag rond 7 uur opgestaan en na een goed ontbijt (omdat we gisteren zo veel hadden hebben we deze keer 1 ontbijt gedeeld) zijn we rond 9 uur opgehaald (vandaag gaan Defny en ik met de bus naar Nevada) door Patricia en Alejandra. In de auto hebben we nog een goed en fijn theocratisch gesprek gehad maar het verkeer reed lekker door dus al snel moesten we toch echt afscheid nemen toen we bij Union Station in het centrum van LA waren gearriveerd. Na het afscheid nemen zijn Defny en ik eerst gaan kijken waar we straks rond 11 uur de bus vertrekt naar Nevada en daarna hebben we even wat te drinken gehaald bij de Starbucks en heb ik ondertussen naar onze vergadering in Nederland geluisterd.

Rond 11 uur vertrok de bus richting dan richting Nevada. Anderhalf uur later was er een stop van 20 minuten (de bus zat helemaal vol, boven en onder) in Riverside. We hebben even snel een sandwich gekocht bij de Subway. Tijdens de busreis heb ik mijn reisverhalen geupdated en ben idus weer helemaal bij. Deze busreis ging heel voorspoedig, weinig oponthoud en rond 17:00 uur waren we bij het de airport van Las Vegas.

Daar hebben we via Uber een taxi besteld en die was er binnen een kwartier en binnen weer een kwartier waren we op onze hotelbestemming.

Deze busreis zit er weer op we zijn weer in een heel andere gedeelte van de VS, en de 2 volgende geplande bustrips van in totaal 13 uren hebben we omgezet naar een vliegtrip van slechts 1,5 uren. Hopikee. Dat scheelt een hoop tijd zeg!

Charley

Trekt het casino een beetje...? Dachut nie. Gelukkig hebben wij daar geen last van. Toch leuk om die kleurrijke stad even door te fietsen en al die punten te herkennen die in veel Amerikaanse films te zien waren.
Geniet, maar weet dat we jullie wel missen.

hanna

heb weer genoten, maar ook fijn dat jullie vandaag weer veilig thuis zijn gekomen ! liefs je moeder