Emile-en-Defny-reizen-naar-NewYork-en-SanFransisco.reismee.nl

Foto New York-San Fransisco - LA

Ik heb nog wat kleingeld gegeven aan deze dakloze meneer (Ik denk dat hij ongeveer 55 jaar was ) die bij de Metroingang zat, net naast de ingang van de BK en toen ik wegliep, (nadat ik het geld had gegeven zei hij God bless you tegen mij. Ik vroeg of hij in God geloofde en zo kwamen we even kort in gesprek. Ik vroeg hoe het kwam dat hij dakloos was geworden en hij vertelde dat hij een maand geleden beroofd was. Hij sliep bij de daklozen opvang en af en toe zit hij een hele dag bij deze metro en vraagt hij voorbijgangers om geld. Ik vertelde hem dat ik geloof dat God binnenkort alle problemen gaat oplossen van de mensheid en aan het eind van het gesprek heb ik hem ons JW visitekaartje gegeven

Reacties

Reacties

charmybos

Jij weet precies wat gelegenheidsprediking is en je doet hier op twee totaal verschillende manieren Gods werk. Bravo!

hanna

wat een aanmoediging om altijd een horend oor te hebben!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!