Emile-en-Defny-reizen-naar-NewYork-en-SanFransisco.reismee.nl

7 dagen voor vertrek

Nog 1 week en dan is het zover.

Een hoop dingen zijn al geregeld zoals de vliegtickets (best wel belangrijk zeg maar) en de overnachtingen en onze reisdocumenten zijn ook nog geldig en aangezien we vorig jaar ook in de USA waren is ons beider ESTAformulier nog geldig voor deze reis naar de States. (is een soort visum voor de USA en is 2 jaar geldig)

Over de plantjes en de post in ons huis hoeven we ons ook geen zorgen te maken want een broeder uit Heerhugerwaard (die we onlangs na vele jaren weer ontmoet hebben op het congres in Utrecht) gaat 3 weken in ons huis logeren.

Wat moeten we dan nog wel regelen? Dat is echt een goeie! We moeten nog allebei een mooie goede koffer kopen. Maar dat komt helemaal goed.

Afijn jullie zien het wel. Het komt allemaal dik in orde. Het volgende bericht wat ik schrijf zal waarschijnlijk na de aankomst in New York zijn.

Ik wil jullie niet spammen!

Cool

Charley en Myrna

Tjonge, wat een reis gaat dat worden: dwars door de States van de Oost- naar de Westkust.
We wensen jullie veel plezier en natuurlijk Jehovah’s zegen op deze avontuurlijke tocht.

Groet van Charley en Myrna